کاش در این لحظه که دلم گرفته است در کنارم بودی عشق من

کاش در کنارم بودی و مرا آرام میکردی

در این لحظه  به یک نگاهت نیز قانعم ،عزیزم

حتی همان یک لحظه نگاه مهربانت نیز مرا آرام میکند.

ای تنها همدم لحظه های زندگی ام ، در این لحظه بدجور به وجودت نیاز دارم،

حالا که دلم گرفته کسی را جز تو ندارم ، که مرا آرام کند ،


مرا  از این حال و هوای پر از غم رها کند.

در این لحظه که دلم گرفته ، بشنو درد دلهایم را عشق من ،

تویی که تنها امید منی ، تویی که تنها همدم لحظه های تنهایی منی

بیا  در کنارم ،

خیلی بی قرارم،

میدانی در این لحظه چه آرزویی دارم؟


سر بگذارم بر روی شانه هایت و…

شانه های خیست ، دل آرامم ، نمیخواهم زمان بگذرد ،

نمیخواهم لحظه ای حتی دور از تو باشم

سر میگذارم بر روی سینه ات ، گوش میکنم به صدای تپش قلبت ،

تا بیش از اینکه آرامم، آرام شوم، در گرمای آغوش مهربانت گرفتار شوم

در این لحظه هیچ چیز جز آغوش تو و یک سکوت عاشقانه نمیخواهم…

خیلی دلم گرفته

خیلی تنهام

کاش یکی بود که منا میفهمید.....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:,ساعت 18:9 نويسنده mahsa |